Фізична культура 3 - А клас

ПОСИЛАННЯ НА ВІДЕОУРОК: https://meet.google.com/htg-kqys-foa

26. 05

Завдання уроку:

1. Розучити  комплекс   загальнорозвивальних вправ 

2.  Сприяти розвитку прудкості і спритності під час проведення рухливих  ігор і естафет

3. Ознайомити з правилами гри "Грай та не втрачай

1. Виконай ЗРВ:https://youtu.be/Uqw6QQwWqO0

2. Естафети:

"ПЕРЕДАВ - ПРИСЯДЬ"

Кожна команда вибирає капітана, який стає навпроти своєї команди на відстані 3-5 метрів. У капітанів у руках по м’ячу.

За сигналом вчителя капітани одночасно передають м'яч, двома руками від грудей, першому гравцеві своєї команди. Гравець, отримавши м'яч, повертає його капітану і швидко присідає. Капітан передає м’яч наступному в колоні, і так до останнього гравця. Отримавши м'яч від останнього гравця, капітан піднімає його над головою, а вся команда швидко встає .

Виграє команда, яка першою закінчить виконувати передачі і встане.

ЗУСТРІЧНА ЕСТАФЕТА З ЧОВНИКОВИМ БІГОМ

За сигналом учителя перші гравці беруть один кубик і біжать до прапор­ця з позначкою м, кладуть кубик і повертаються назад за другим. Беруть другий кубик і біжать до позначки м, повертаються за третім, кладуть його на позначці 12 м і біжать до своїх то­варишів по команді. Торкнувшись рукою плеча учня попереду, переда­ють естафету, а самі стають у кінці колони. Той, кому передали естафету, біжить уперед і по одному починає збирати кубики і ставити їх на лінію старту на протилежний бік, передає естафету наступному гравцеві, який знову розносить кубики і т.д. Гра три­ває доти, доки гравці обох команд не повернуться на свої місця, як перед початком гри. Перемагає команда, яка першою закінчить гру.

3. Ознайомся з правилами гри „Грай та не втрачай“

Усі учні вільно розміщуються на майданчику з м’ячами в руках. Вони ведуть м’яч. За свистком діти повинні зупинитись і прийняти стійку баскетболіста. Якщо хтось неправильно виконає вправу, то отримає штрафне очко. Перемагає гравець, який не заробив жодного штрафного очка.

24.05

Завдання уроку:

1. Виконати комплекс загальнорозвивальних вправ

2.Повторити техніку акробатичних елементів

3. Повторити правила гри "Гуси - лебеді"


1. Виконай комплекс ЗРВ "Веселі вправи":   https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y

2.Повтори" перекид вперед та назад" https://youtu.be/PAYTGIAnG_E

3. Згадай правила гри   «Гуси – лебеді»»

На одній стороні майданчика „дім гусей“, на другій –„вовче лігво“. Один з граючих – „вовк“, а решта – „гуси“. Учитель стоїть між лігвом і домом.

Після слів учителя: „Гуси-лебеді в поле!“ – діти вибігають на майданчик. Учитель каже: „Гуси-лебеді, додому, сірий вовк під горою“, діти хором питають: „Що він там робить?“ Учитель відповідає: „Гусей скубе“. – „Яких?“ – знову запитують діти. – „Сіреньких та біленьких, тікайте швидко додому.“

„Гуси“ тікають до свого дому. „Вовк“ вибігає із свого „лігва“ і ловить „гусей“, після чого гра починається знову.

23.05

Завдання уроку:

1.Виконати різновиди бігу, ходьби та стрибків.

2. Повторити передачу  м’яча двома руками від грудей

 3. Формувати в учнів уміння і навички самостійно займатися фізичною культурою і спортом.


1. Виконай руханку: https://youtu.be/FEjegrHdg9U

2. Виконай спеціальні бігові вправи:    https://youtu.be/xlQFpTJLv5w

3. Повтори правила  гри „Бездомний заєць"

Гравці, крім двох, стають парами по колу (обличчям один до одного), взявшись за руки. Один з гравців — „заєць“, другий — „вовк“.

„Заєць“, який тікає від „вовка“, ховається в середину пари. Той, до кого „заяєць“ став спиною, стає „бездомним зайцем“.

Якщо „вовк“ догнав „зайця“, тоді вони міняються ролями.  

12.05.

Завдання уроку:

1. Виконати комплекс  загалльнорозвивальних вправ 

Розучити комплекс врав для формування правильної постави

3.Сприяти вихованню морально - вольових якостей витримки. вмінню долати труднощі, дисціплінованості. відповідальності  під час рухливих ігор


1. Виконай ЗРВ:https://youtu.be/iVaMGTVWXDY

2.    Комплекс № 1 (біля вертикальної площини для формування правильної постави)

1.    В.п. –  стати біля стіни, притулитися до неї потилицею, спиною, лопатками, сідницями і п'ятками. Прийняти правильну поставу. Запам'ятати це положення і, не порушуючи його, зробити крок вперед, в сторону, а потім повернутися у вихідне положення. Зробити те саме, але з заплющеними очима.
   
Повторити кожну вправу 5– 6 разів.

2.    Те саме, але зробити 4– 8 кроків уперед.

3.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Присісти 5–6 разів, не перестаючи торкатися стіни потилицею. Те саме з закритими очима.

4.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Підняти руки вгору, в сторони, впе­ред, на пояс, за голову, не втрачаючи правильної пози і не відходячи від стіни.

5.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Повільно підняти праву ногу, зігнути в коліні, захопити гомілку руками і притиснути до тулуба. Те саме –  лівою ногою з закритими очима.  Повторити 6–8 разів.

6.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Підняти вперед руки та зігнуту в коліні праву ногу, не відходячи від стіни. Те саме –  лівою ногою з закритими очи­ма.   Повторити 5– 6 разів.

7.     В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни, руки на поясі. Піднятися 10–12 разів на носки, не змінюючи постави.

8.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. 1–3 –  розслабитися; 3–4 –  прийня­ти правильну поставу. Повторити 10–12 разів.

9.  В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни, руки на поясі, лікті притиснуті до стіни. Ліву ногу відвести максимально вліво, не відходячи від стіни, повернутися у вихідне положення. Те саме–  правою ногою.
   
Повторити 10–12 разів.

10.  В.п. –  прийняти правильну поставу. Підійти до стіни, намагаючися не змінювати пози. Перевірити, чи вдалося виконати завдання правильно.

3. Познайомся з правилами гри "„М’яч сусіду“

Гравці стають у коло на відстані одного кроку один від одного. За колом стоїть ведучий. Гравці передають м’яч то вліво, то вправо, але тільки сусідові, а ведучий намагається доторкнутися до м’яча. Той гравець, у якого він торкнеться м’яча, стає ведучим. М’яч не можна передавати через гравця - хто це зробив стає на місце ведучого.

10.05

Завдання уроку:

1. Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ

2. Ознайомитиз вправами для формування правильної постави

3. Повторити техніку стрибків у довжину з розбігу


1. Виконай руханку:https://youtu.be/jPDk-rtII60

2. Ознайомся та виконай вправи:https://youtu.be/Um9_iTbhGaU

3. Повтори: 

Стрибок в довжину з розбігу складається з чотирьох фаз:

  1. Розбігу.
  2. Відштовхування.
  3. Польоту.
  4. Приземлення.

Розбіг

У хлопців довжина розбігу складає до 45м. (20-24) бігові кроки, у дівчат до 30-35 м. (18-22) кроки. Швидкість під час розбігу набирають поступово від початку до кінця розбігу. Початок розбігу характеризується великим нахилом тулубу, збільшенням довжини й частоти кроків, із наближенням до бруска нахил тулуба зменшується, темп кроків стабілізується, приріст швидкості зростає за рахунок довжини кроків. Останній крок розбігу найчастіше коротший за передостанній на 25-45 см.

Відштовхування

На брусок для відштовхування нога ставиться майже випрямленою активним рухом. На місце відштовхування нога ставиться з п'ятки, кут між нею і доріжкою 65-75 градусів, нога трохи згинається в коліні і випрямляється в гомілко-ступному суглобі. Під час  підготовки поштовхової ноги для відштовхування, махова нога відведена назад. Стрибун  робить енергійний рух маховою ногою вперед угору. У кінці відштовхування стегно махової ноги займає горизонтальне положення, а гомілка рухається вперед, що сприяє збереженню рівноваги. Правильне відштовхування характеризується активною постановкою поштовхової ноги, виведення таза вперед,різнойменна маховій нозі рука рухається убік і трохи назад, а інша вперед-угору, кут відштовхування складає 79-80 градусів.

Політ

Спосіб «зігнувши ноги» найпростіший. Після відштовхування третину довжини стрибка стрибун перебуває в положенні «у кроці», потім піднімає  поштовхові ногу до рівня махової і піднімає коліна зігнутих ніг до грудей, рухаючи руками уперед - вгору.

Приземлення

При приземленні стрибун  випрямляє ноги  якомога далі виносячи ступні. Результат стрибка визначається від лінії відштовхування до найближчої точки приземлення. Після приземлення стрибун  повинен вийти зі стрибкової  ями вперед, або вперед - в сторону. Результат стрибка визначається від лінії відштовхування до найближчої точки приземлення.

09.05

Завдання уроку:

1. Виконати ЗРВ в русі

2. Повторити техніку високого старту

3.Техніка метання малого м'яча

4. Розвиток спритності  під час проведення рухливих ігор


1.  ЗРВ в русі: https://youtu.be/ltEzzJzD154

2. Техніка високого старту: https://youtu.be/D7ZoMq9m-94

3. Техніка метання малого м'яча: https://youtu.be/eR5kePqgLL4

 4. Познайомся з праивлами гри "М'яч ведучому"

Команди шикуються в колону перед стартовою лінією. Направляючі роблять 2-4 кроки вперед і повертаються кругом, обличчям до своїх команд. М’ячі в руках направляючих. За командою вчителя вони кидають м’яч переднім гравцям своїх команд. Останні одержавши м’яч, кидають його раніше засвоєним способом (від грудей, з-за голови і т. д. ) направляючому. Гравець, що виконав вправу, стає в кінець колони. Направляючий тим самим способом передає м’яч наступному гравцеві і так далі.


28. 04

Завдання уроку:

1. Виконати ЗРВ з скакалкою

2. Повторити вправи з м'ячем

3. Розвиток швидкості під час рухливих ігор


1. ЗРВ з скакалкою:  https://youtu.be/9VquklTTGfs

2.  Згадай. Удари по м'ячу внутрішньою строною стопи: https://youtu.be/MpRIY3rONtw

3. Повтори правила гри «Повінь»

Гравці утворюють коло, присідають і вдають, що сплять. Один з учнів — «вартовий» — ходить усередині кола, сторожує і зненацька вигукує: «Повінь! Рятуйтесь!».

У цей час усі гравці розбігаються, шукаючи собі місце для порятунку. Знайшовши прилисток, гравці перебігають туди-сюди, а «вартовий» намагається їх зловити. Той, кого спіймали, стає «вартовим».

26.04

Завдання  уроку:

1. Виконати комплекс ЗРВ зі скакалкою

2. Виконати вправи з м'ячем. Удари по м'ячу внутрішньою стороною ступні 

3.Виховувати інтерес до спорту та ігор, дисциплінованість, ініціативність, самостійність.


1. Комплекс ЗРВ з скакалкою: https://youtu.be/uKQXJ1sh4rI

2. Удари  по м'ячу внутрішньою стороною ступні :https://youtu.be/A7kQGxu3gzo

3. .Гра «Ловля оленів»

 Серед учасників вибираються два пастуха. Решта гравців - олені, розташовані всередині окресленого кола. Пастухи перебувають за колом, один проти одного. За сигналом вчителя , пастухи по черзі кидають м'яч в оленів, інші ж намагаються ухилитися від м'яча. Олень, в якого м'яч потрапив, вважається спійманим і виходить з кола. Після кількох повторень підраховує кількість спійманих оленів.

25.04

Завдання уроку:

1. Виконати комплекс ЗРВ без предметів

2. Стрибки з скакалкою на одній та двох ногах

3. Виконати вправи з м'ячем. Зупинка м'яча, що котиться

4. Розвиток спритності під час проведення рухливих ігор


1. Комплекс  ЗРВ: https://youtu.be/-iHOg7l171o

2. Стрибки зі скакалкою: https://youtu.be/ub8sGvsTBMk - підготовчі вправи, https://youtu.be/5a6jZrcredY
3. Зупинка м'яча, що котиться:https://youtu.be/R8dIuCHogdM
4.     Гра "Переправа через річку"                

Учасників гри має бути парна кількість. На середині майданчика — "річка" (дві паралельні лінії, відстань між ними 15-20 кроків). На річці "каміння" накреслені невеличкі кола). Гравці поділені на дві команди, які стоять на березі. За командою вони починають стрибати з каменя на камінь: хто ступить у воду — "тоне", себто вибуває з гри. Виграє та команда, де більшість гравців успішно переправилася через річку.

Примітка. На каміння дозволяється ступати тільки однією ногою.

14.04

Завдання уроку:

1. Повторити стройові вправи

2. Виконати комплекс ЗРВ 

3.Вивчення вправ із малим м’ячем для формування дрібної  моторики.

4. Розвиток координаційних здібностей під час проведення рухливої гри.


1.Повторити стройові вправи:    https://youtu.be/tFEfRuHaeXY     (звернути увагу на команду "кругом"

2. Комплекс ЗРВ:https://youtu.be/LI1P66b0VXU

3. Вправи з малим м'ячем::https://youtu.be/ct8K5pozfx4

4. Познайомся з грою „Попади в ціль!“

Клас поділити на чотири команди — дві команди дівчаток і дві команди хлопчиків. Кожна команда шикується в колону по одному за загальною лінією для метань.Кожний учасник гри має малий м'яч. Спочатку  одна команда метає м'яч у вертикальну ціль, а потім друга, третя, четверта. Кількість попадань — це кількість набраних командою очок. Метання учасники виконують поточним методом. Перемагає команда, яка набрала більшу суму очок. Гру повторити декілька разів.

12.04

Завдання уроку:

1. Повторити різновиди ходьби, бігу

2. Виконати  ранкову  зарядку

3. Формування координації рухів під час виконання кидків м’яча в кошик.

4. Розвиток спритності під час проведення рухливих ігор


1. Різновиди ходьби, бігу:https://youtu.be/G0RyzVZEXak

2.  Виконати ранкову зарядку:  https://youtu.be/O0FakU28yto

3. Кидки м'яча в кошик :https://youtu.be/Lqwl2sy9TEI

4. Познайомся з грою   "Влуч у ціль"

Гравців ділять на дві команди. Кожна з команд розташовується за лицьовими лініями на відстані 6-10 м від кеглів. Усі гравці одержують по малому м’ячику. За сигналом вчителя збива­ють кеглі.                                                       Варіанти гри:

а) одна команда збиває червоні кеглі, інша — білі;

б) за 1 хв скільки зіб’є кеглів одна команда.

11.04

Завдання уроку:  

1. Повторити різновиди ходьби,бігу

2. Виконати комплекс ЗРВ

3. Розвиваємо навички володіння м'ячем

4. Формування спритності під час рухливої гри


1. Різновиди ходьби, бігу:https://youtu.be/G0RyzVZEXak

2. Комплекс ЗРВ:https://youtu.be/NZ6FXa3D5Ug

3. Навички володіння м'ячем:https://youtu.be/zlxxNAiH42o

4. Рухлива гра "М'яч сусідові":

Гравці стають по колу обличчям в центр на відстані кроку один від одного. У двох гравців, що стоять один проти одного, в руках по волейбольному м'ячу.

За сигналом гравці починають передавати м'яч вправо або вліво по колу (в одному напрямку) так, щоб один м'яч наздогнав інший. Той, у кого виявиться два м'ячі, отримує штрафне очко.

24.03

Завдання уроку:

1. Повторення техніки передачі м’яча двома руками від грудей.

2.Вивчення техніки передачі м’яча двома руками з-за голови.

3. Формування умінь ловити м’яч двома руками під час рухливої

гри.


1. Техніка передачі м'яча двома руками від грудей: https://youtu.be/VgHg9MkCa-s 

2. Техніка пердачі м'яча двома руками з-за голови:





3. Познайомся з грою „М’яч сусіду“

Гравці стають у коло на відстані одного кроку один від одного. За колом стоїть ведучий. Гравці передають м’яч то вліво, то вправо, але тільки сусідові, а ведучий намагається доторкнутися до м’яча. Той гравець, у якого він торкнеться м’яча, стає ведучим. М’яч не можна передавати через гравця - хто це зробив стає на місце ведучого.

22. 03.

Завдання уроку:

1.     Пояснення щодо значення рухового режиму  для формування правильної постави

2.     Ознайомлення з технікою ведення м’яча в баскетболі

3.     Розвиток координаційних здібностей під час проведення рухливої гри


1.     1.Бесіда «Руховий режим та його вплив на формування правильної постави»

Познайомся:

Руховий режим- це різні фізкультурні заходи, це рухова активність людини.  Зі вступом дитини до школи ваша рухова активність зменшується, а це  викликає погіршення здоров’я. порушення постави.

Постава – це звичне положення тіла людини в спокої і в русі. Постава може бути правильною і неправильною.  Якщо людина струнка, то її гарна постава, легка хода вигідно відрізняють людину з-поміж інших. Крім того, правильна постава – це наше здоров’я.

У шкільному віці основною причиною порушень постави є звичні неправильні положення тіла при сидінні або стоянні.

Щоб мати гарну поставу потрібно:

-         Кожного ранку виконувати зарядку.

-         Потрібно стежити за своєю ходою.

Переглянь відео і виконай вправи: https://youtu.be/-KGiS5KCfwI

1.       2.Ведення м’яча: https://youtu.be/-7eViHbUOyQ

          3.Ознайомся з грою «НЕ ДАВАЙ М`ЯЧА ВЕДУЧОМУ»

В   грі приймають участь до 12 гравців. Призначається від 2 ведучих. Гравці стають в коло на відстані 2-3 м. Ведучі стають в середину кола. Гравцям в колі дають м`яч. Вони починають передавати м`яч між собою, ведучі, які вільно переміщуються в колі, намагаються доторкнутися до м'яча. Якщо ведучому це вдається, він міняється місцем з гравцем, який на цей час робив передачу, або утримував його останнім.

 Правила: 1. Якщо м`яч вилетів із кола і ведучий наздогнав його першим, то ведучим стає гравець, який тримав його останнім.

2. Гравці після початку гри теж можуть вільно переміщуватись в межах кола для отримання передачі.


21.03.

Завдання уроку:

1. Бесіда " Спортивний одяг баскетболіста"(ТМЗ)

2.Вивчити загальнорозвивальні вправи з м'ячем

3. Повторити стійку баскетболіста, тримання м'яча, техніку передачі м'яча двома руками від грудей

4. Розвивати швидкість та точність руху рук, координаційні здібності


1. Познайомся:  "Спортивний одяг баскетболіста"

Вибір одягу для гри в баскетбол - досить не проста справа. Для гравців однієї команди вона зазвичай одного переважаючого кольору. Коли команди виходять на гру, то гравці надягають форму, на якій є назва команди, а також номер, прізвище гравця і реклама. Для проведення тренувань використовується додатковий одяг. Так, в холодних приміщеннях додатково надягають футболку, а при проведенні розминки ще й спортивний костюм.  Під час тренувань і гри важливо зберігати тепло, адже охолодження в різних його формах зазвичай веде до травм гравців. В обов'язковому порядку під баскетбольні шорти надягають спеціальні підштаники, які служать для захисту м'язів стегна від розтягнень.

Взуття у гравців баскетболістів– на гнучкій підошві типу кедів, кросівок. Таке взуття повинно мати хороше зчеплення з підлогою і добре пружинити, а також надійно захищати гомілку і надійн фіксувати ступню ноги.

2. Виконай ЗРВ з м'ячем: https://youtu.be/r4bLw1CFIS0

3. Згадай:    Стійка баскетболіста





Тримання м'яча

Правила тримання м'яча:

1. М'яч тримати на рівні грудей.

2. Руки зігнуті, пальці широко розставлені.

3. Лікті опущені вниз, м'язи рук розслаблені.

Передача м'яча


Правила передачі м'яча:

1. Лікті опустити вниз.

2. Кидати м'яч на рівні грудей партнера.

3. Супроводжувати м'яч поглядом і руками.


4.   Рухлива гра «Гонка м’ячів в колонах».

Передача м’яча назад над головою (вперед

Передача м’яча між ніг назад (вперед).

Ознайомити з грою "Конвеєр" 

10.03

Завдання уроку:

1. Виконати комплекс ЗРВ

2. Закріпити стійку баскетболіста.

3. Повторити техніку ведення м'яча на місці

4. Сприяти розвитку фізичних якостей, сили. координації рухів при виконанні рухливих ігор


1. Виконай розминку: https://youtu.be/EMgWOGQHb5Y

2. Повтори : "Стійка баскетболіста " , "Ведення м'яча на місці" https://youtu.be/zv_4FPFuZ-0

. 3.Ведення м’яча на місці однією рукою по черзі правою і лівою. 

М’яч ведемо збоку.Ведення здійснюється послідовними м’якими поштовхами м’яча однією рукою (або почерзі правою і лівою) вниз-вперед, трохи убік від ступень. Основні рухи виконують ліктьовим та променезап’ясні суглоби. Ноги необхідно згинати, щоб зберігати стан рівноваги і швидко змінювати напрямок руху. Тулуб злегка подають вперед.

4. Познайомся з грою "Переправ через річку"                

Учасників гри має бути парна кількість. На середині майданчика — "річка" (дві паралельні лінії, відстань між ними 15-20 кроків). На річці "каміння" накреслені невеличкі кола). Гравці поділені на дві команди, які стоять на березі. За командою вони починають стрибати з каменя на камінь: хто ступить у воду — "тоне", себто вибуває з гри. Виграє та команда, де більшість гравців успішно переправилася через річку.

Примітка. На каміння дозволяється ступати тільки однією ногою.




08.03

Завдання уроку:

1. ТМЗ  "Правила безпеки під час занять баскетболом"

 2. Виконати розминку

3. Ознайомити учнів з технікою ведення м'яча в баскетболі

4. Сприяти вихованню дисциплінованості, наполегливості, колективізму та підтримці під час рухливих  ігор

1.ТМЗ "Правила безпеки під час занять баскетболом" https://youtu.be/bCaI_qtlHyU

2. Дитяча розминка:https://youtu.be/iVaMGTVWXDY

3. Ознайомся:

Ведення м'яча - прийом гри в баскетболі, що дає можливість гравцеві переміщатись із м'ячем у будь - якому напрямку і з різною швидкістю.


4. Переглянь  відео  "Ведення м'яча": https://youtu.be/xhF-Bxugmqc

5. Ознайомся з грою:     "Білі  ведмеді"

Креслиться  невелике коло. Це „крижина”. Решта простору - „море”. Його на майданчику обмежують лініями. Обирають ведучого - „білого ведмедя”. Решта гравців - „ведмежата”. „Ведмідь” іде на крижину, „ведмежата” розташовуються довільно по всьому майданчику.

„Ведмідь” кричить: „Виходжу на ловлю!”, біжить з крижини в море і починає ловити „ведмежат”. Як тільки піймає кого-небудь, відводить його на крижину. Потім ловить друге „ведмежа”. Кожна пара пійманих, узявшись за руки, допомагає ловити інших. Наздогнавши кого-небудь, вони швидко з'єднують руки так, щоб пійманий гравець опинився між руками. Після цього вони кричать: „Ведмідь, на допомогу!” „Ведмідь” підбігає і „квачить” пійманого. Гра триває доти, поки не переловлять усіх „ведмежат”. Гравець, якого піймали останнім, вважається найспритнішим і наступного разу стає “білим ведмедем”.

Згідно з правилами гри пари можуть ловити гравців, тільки оточивши їх руками; забороняється під час ловлі хапати гравців; гравці, які вибігли за межі „моря”, вважаються пійманими і стають на крижину; „ведмежа”, оточене парою гравців, має право вислизнути з обіймів, поки його не „поквачив” ”ведмідь”; якщо „ведмідь” піймає першу пару „ведмежат”, то сам більше не ловить, а тільки „квачить”.

07.03.

Завдання уроку:

1.Виконати різновиди бігу, ходьби та стрибків.

2. Повторити передачу  м’яча двома руками від грудей

 3. Формувати в учнів уміння і навички самостійно займатися фізичною культурою і спортом.


1. Виконай руханку: https://youtu.be/FEjegrHdg9U

2. Виконай спеціальні бігові вправи:    https://youtu.be/xlQFpTJLv5w

3. Передача м'яча двома руками від грудей:    https://youtu.be/VgHg9MkCa-s


24. 02.

Завдання уроку:

1. Виконати руханку

2. Познайомити з вправами  на відчуття правильної постави

3. Гра "Передав - сідай"



1.Виконай руханку: https://youtu.be/Ah5T3ni_-J0


2. Виконай :  

3. Ознайомся з грою  «Передав – сідай»

Учасників об'єднують у кілька команд, обирають капітанів. Ко-манди шикуються біля лінії в колону по одному. Попереду кожної колони, обличчям до неї, на відстані 5-6 кроків стає капітан, який тримає м'яч. За сигналом кожний капітан кидає м'яч першому гравцеві у своїй колоні. Піймавши м'яч, гравець повертає його капітанові й сідає на підлогу. Отримавши м'яч від останнього гравця своєї колони, капітан піднімає його вгору, а гравці його команди підводяться.

22.02

Завдання уроку

1. Бесіда"Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор"

1. Виконати руханку

2. Повторити стройові вправи

3. Ознайомити з грою "М'яч сусідові"


1.   Переглянь"Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор"   https://youtu.be/1LDSzwuzHNk

2. Руханка :https://youtu.be/-tJSxs3TezU

3.Стройові вправи:    https://youtu.be/tFEfRuHaeXY     (звернути увагу на команду "кругом")

4.   Рухлива гра «М’яч сусідові»

Підготовка. Гравці стоять у двох нещільно зімкнутих колах. У кожному колі – свій ведучий, який стоїть поза колом

Зміст гри. За умовним сигналом керівника гравці кожного кола починають передавати м’яч по колу один одному. Ведучі поза колом намагаються доторкнутися до м’яча рукою. Якщо це їм вдасться, то вони міняються місцями з гравцями, у яких саме перед цим в руках були м’ячі.

Правила гри: Кидати м’яч не можна – його треба передавати кожному, хто стоїть у колі.

21.02

Завдання уроку:

1. Виконати комплекс загальнорозвивальних вправ

2.Повторити техніку акробатичних елементів

3. Повторити правила гри "Гуси - лебеді"


1. Виконай комплекс ЗРВ "Веселі вправи":   https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y

2.Повтори" перекид вперед та назад" https://youtu.be/PAYTGIAnG_E

3. Згадай правила гри   «Гуси – лебеді»»

На одній стороні майданчика „дім гусей“, на другій –„вовче лігво“. Один з граючих – „вовк“, а решта – „гуси“. Учитель стоїть між лігвом і домом.

Після слів учителя: „Гуси-лебеді в поле!“ – діти вибігають на майданчик. Учитель каже: „Гуси-лебеді, додому, сірий вовк під горою“, діти хором питають: „Що він там робить?“ Учитель відповідає: „Гусей скубе“. – „Яких?“ – знову запитують діти. – „Сіреньких та біленьких, тікайте швидко додому.“

„Гуси“ тікають до свого дому. „Вовк“ вибігає із свого „лігва“ і ловить „гусей“, після чого гра починається знову.

10.02

Завдання уроку:

1. Розучити комплекс вправ для формування правильної постави

2.Повторити техніку акробатичних елементів

3.Виховувати інтерес до спорту та ігор, дисциплінованість, ініціативність, самостійність.


1. Виконай вправи для формування правильної постави: https://youtu.be/KbHg8WhFOZ4

2.Повтори" перекид вперед та назад" https://youtu.be/PAYTGIAnG_E

3.Гра «Ловля оленів»

 Серед учасників вибираються два пастуха. Решта гравців - олені, розташовані всередині окресленого кола. Пастухи перебувають за колом, один проти одного. За сигналом вчителя , пастухи по черзі кидають м'яч в оленів, інші ж намагаються ухилитися від м'яча. Олень, в якого м'яч потрапив, вважається спійманим і виходить з кола. Після кількох повторень підраховує кількість спійманих оленів.

08.02

Завдання уроку:

1. Виконати комплекс загальнорозвивальних вправ

2. Повторити техніку акробатичних елементів

3.Виховувати інтерес до спорту та ігор, дисциплінованість, ініціативність, самостійність.


1. Виконай ЗРВ :https://youtu.be/ltEzzJzD154

2.Повтори" перекид вперед та назад" https://youtu.be/PAYTGIAnG_E

3. Повтори  з правила гри  «Повінь»

Гравці утворюють коло, присідають і вдають, що сплять. Один з учнів — „вартовий“ — ходить усередині кола, сторожує і зненацька вигукує: „Повінь! Рятуйтесь!“.

У цей час усі гравці розбігаються, шукаючи собі місце для порятунку. Знайшовши прилисток, гравці перебігають туди-сюди, а „вартовий“ намагається їх зловити. Той, кого спіймали, стає „вартовим“.

07.02

Завдання уроку:

1.Розучити вправи на формування правильної постави

2. Ознайомити учнів з технікою виконнання перекиду назад

3.Виховувати інтерес до спорту та ігор, дисциплінованість, ініціативність, самостійність.


1. Вправи на формування правильної постави:      https://youtu.be/ucIOPAoq7Sg

2. " Перекид назад":https://youtu.be/1vnv_wagzdc

3. Гра « Совушка»

Гравці вільно розташовуються на майданчику, ведучий (совушка) знаходиться за її межами, в спеціально окресленому колі (в гнізді). За сигналом "День" - діти пересуваються по майданчику заданим способом (див. Нижче). За другим сигналом - "Ніч" грають завмирають в положенні угруповання сидячи. Совушка  виходить полювати. Помітивши гравця, який неправильно виконав угруповання або поворухнувся, вона бере його за руку і відводить в своє гніздо, а сама встає на місце цього гравця. Гра повторюється з новим ведучим. Після закінчення гри відзначають гравців, які жодного разу не були провідними. Варіанти способів пересування: а) стрибками на двох ногах, б) стрибками на одній нозі; в) стрибками в присіді без опори і з опорою на руки; т) на четвереньках.

27.01 

Завдання уроку: 

1.  Виконати ЗРВ

2. Ознайомити з технікою лазіння по гімнастичній стінці

3. Ознайомити з грою "Повінь"


1. Виконай: https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y

2. Лазіння по гімнастичній стінці: https://youtu.be/T7L3v7wmioI

3. Познайомся з правилами гри «Повінь»

Гравці утворюють коло, присідають і вдають, що сплять. Один з учнів — «вартовий» — ходить усередині кола, сторожує і зненацька вигукує: «Повінь! Рятуйтесь!».

У цей час усі гравці розбігаються, шукаючи собі місце для порятунку. Знайшовши прилисток, гравці перебігають туди-сюди, а «вартовий» намагається їх зловити. Той, кого спіймали, стає «вартовим».

25.01

Завдання уроку: 

1. Виконати ЗРВ з обручами

2. Ознайомити з технікою виконання стрибків через перешкоди

3. Розучити рухливу гру "Чотири стихії"


1. Виконай: https://youtu.be/e0BvBn0KckY

2.Стрибки через перешкоди:https://youtu.be/vrIJj1NjiFU 

3.    Рухлива гра «Чотири стихії» (ознайомся з грою)

Креслиться коло, за його кордон встають гравці, а в середину - ведучий. Він кидає м'яч комусь із гравців, вимовляючи при цьому назва однієї з чотирьох стихій: „земля“, „вогонь“, „вода“, „повітря“. Гравцям, піймавши м'яч, потрібно назвати живу істоту, для якої названа стихія є домом. У відповідь на слово „земля“ має бути названа будь-яка наземна тварина або рослина. Наприклад, вовк, корова або тополя. Якщо буде названа „вода“, гравець повинен згадати мешканців річок, озер, морів, океанів і боліт. Тут доречно буде згадка і пічкура, і кита, і акули, і бугая. Ведучий крикнув „повітря“ – потрібно назвати птицю або комаху. А ось при слові „вогонь“ гравцеві нічого кричати не потрібно. Він повинен просто підняти руки вгору і повернутися навколо себе. І при цьому ворушити пальцями рук, імітуючи язики полум'я. Гравець, який помилився і в стихію води „направив“, наприклад, зайчика, вибуває з гри. Важлива деталь: не можна повторювати назви птахів, тварин і риб за іншими гравцями. Якщо вже була названа щука, то ніхто з гравців її більше називати не повинен.

 

24.01

Завдання уроку:

1. ТМЗ "Олімпійські ігри" 

2. Розучити руханку з обручем

3. Познайомити учнів з основними вправами проти плоскостопості

4. Виховувати інтерес до спорту та ігор, дисциплінованість, ініціативність, самостійність.

1. ТМЗ "Олімпійські ігри" https://youtu.be/LjXjRS6YX9M

2.Виконай руханку з обручем:https://youtu.be/7g6mOCvxhX

3.Основні вправи проти плоскостопості:

  1. Обертання стопами стоячи й сидячи.
  2. Підйом на пальці й опускання на п'яти.
  3. Ходьба на пальцях.
  4. Напівприсідання на пальцях.
  5. Невеликі підскоки на пальцях.
  6. Ходьба по гімнастичній палці ступнями уздовж і впоперек.

4. Ознайомся :Рухлива гра «Кульку за смугу»

 На будь-якому майданчику проводяться дві смуги на відстані 6-10 м. Гравці діляться на дві команди й за сигналом учителя намагаються вибити надувну кульку за межі смуги однієї з команд. Хто це зробить першим, той і переміг.

17.01

Завдання уроку: 

1. Розучити комплекс ЗРВ

2. Познайомити учнів з зимовими видами спорту


1. ЗРВ:https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y

2. Переглянь мультфільм: Зимові види спорту- https://youtu.be/or_GicUtdm0

28.12

Завдання уроку:

1. . Розучити  комплекс   загальнорозвивальних вправ зі скакалкою

2. Ознайомити учнів з кидком в баскетболі двома руками зверху від голови

3. Розвиваюти фізичні якості -точність, витривалість за допомогою рухливих ігор та естафет

1. Виконай ЗРВ з скакалкою:https://youtu.be/9VquklTTGfs

2. Ознайомся : 


3. Гра "Влучи у мішень"
 Учні утворюють дві команди і стають на протилежних сторонах майданчика. Кожний гравець має малий м'яч, всередині майданчика лежить м'яч.Вчитель дає сигнал, після чого всі водночас кидають свої м'ячі у великий м'яч, намагаючись зсунути його на бік суперника. Коли м'яч буде зрушений, гравці збирають свої м'ячі й стають на місця; гра продовжується.
Виграє команда, яка більше разів зрушить м'яч суперника.

27.12

Завдання уроку:

1. Розучити  комплекс   загальнорозвивальних вправ 

2.  Сприяти розвитку прудкості і спритності під час проведення рухливих  ігор і естафет

3. Ознайомити з правилами гри "Грай та не втрачай"



1. Виконай ЗРВ:https://youtu.be/Uqw6QQwWqO0

2. Естафети:

"ПЕРЕДАВ - ПРИСЯДЬ"

Кожна команда вибирає капітана, який стає навпроти своєї команди на відстані 3-5 метрів. У капітанів у руках по м’ячу.

За сигналом вчителя капітани одночасно передають м'яч, двома руками від грудей, першому гравцеві своєї команди. Гравець, отримавши м'яч, повертає його капітану і швидко присідає. Капітан передає м’яч наступному в колоні, і так до останнього гравця. Отримавши м'яч від останнього гравця, капітан піднімає його над головою, а вся команда швидко встає .

Виграє команда, яка першою закінчить виконувати передачі і встане.

ЗУСТРІЧНА ЕСТАФЕТА З ЧОВНИКОВИМ БІГОМ

За сигналом учителя перші гравці беруть один кубик і біжать до прапор­ця з позначкою 6 м, кладуть кубик і повертаються назад за другим. Беруть другий кубик і біжать до позначки 9 м, повертаються за третім, кладуть його на позначці 12 м і біжать до своїх то­варишів по команді. Торкнувшись рукою плеча учня попереду, переда­ють естафету, а самі стають у кінці колони. Той, кому передали естафету, біжить уперед і по одному починає збирати кубики і ставити їх на лінію старту на протилежний бік, передає естафету наступному гравцеві, який знову розносить кубики і т.д. Гра три­ває доти, доки гравці обох команд не повернуться на свої місця, як перед початком гри. Перемагає команда, яка першою закінчить гру.

3. Ознайомся з правилами гри „Грай та не втрачай“

Усі учні вільно розміщуються на майданчику з м’ячами в руках. Вони ведуть м’яч. За свистком діти повинні зупинитись і прийняти стійку баскетболіста. Якщо хтось неправильно виконає вправу, то отримає штрафне очко. Перемагає гравець, який не заробив жодного штрафного очка.

14.12

Завдання уроку:

1. Виконати розминку
2. Розучити комплекс вправ для удосконалення стрибків
3. Виховання інтересу до занять фізичною культурою

1. Виконай розминку: https://youtu.be/7UIHVxIDc8M

2. Вправи для удосконалення стрибків:https://youtu.be/EAt2Q1FKYbc

2.Переглянь: https://youtu.be/6a26F7lznMQ              

13.12

Завдання уроку:

1. Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ з м'ячем

2. Повторити техніку акробатичних елементів

3. Повторити техніку ведення м'яча  (відео за 9.12)


1. Виконай ЗРВ з м'ячем:

2. Переглянь виконання перекиду вперд





09.12

Завдання уроку:

1. Виконати руханку

2. Повторити техніку ведення м'яча різними способами

3. Сприяти розвитку фізичних якостей швидкості, витривалості, координації рухів під час рухливих ігор


1. Виконай:https://youtu.be/0Jpn6UvraBo

2. Повтори техніку ведення м'яча різними способами:                             https://youtu.be/Jb2SpS0qQC8

3. Гра" Доганяй за сигналом"

Клас ділиться на дві команди. По одному гравцю з команди протягом ЗО с (1 хв) по черзі наздоганяють один одного. Якщо вчитель подає один сигнал, гравець першої команди наздоганяє суперника, якщо два— навпаки. Протягом ЗО с (1 хв) вчитель 5-6 (8-10) разів змінює сигнал. Скільки разів гравець «поквачить» свого суперника, стільки очок він приносить своїй команді. Потім змагається наступна пара і т. д. Переможе команда, у якої найбільша кількість очок.


07.12

Завдання уроку:

1. Розучити комплекс ЗРВ з гімнастичною палицею

2. Ознайомити з технікою ведення м'яча


1. Виконай: https://youtu.be/Sjpiyslrrjs

2. Ознайомся з технікою ведення м'яча різними способами:https://youtu.be/Jb2SpS0qQC8

02.12

Завдання уроку:

1. Виконати руханку

2. Ознайомити учнів з різновидами ходьби на гімнастичній лаві

3. Повторити стійку баскетболіста за допомогою гри "Грай та не втрачай"


1. Виконай руханку:https://youtu.be/FPoot5ib6yA

2. Різновиди ходьби на гімнастичній лаві :https://youtu.be/HY8guqLQtMI

3. Познайомся з правилами гри "Грай та не втрачай“

Усі учні вільно розміщуються на майданчику з м’ячами в руках. Вони ведуть м’яч. За свистком діти повинні зупинитись і прийняти стійку баскетболіста. Якщо хтось неправильно виконає вправу, то отримає штрафне очко. Перемагає гравець, який не заробив жодного штрафного очка.

30.11

Завдання уроку:

1. Виконати космплекс 

2. Ознайомити учнів з правилами ходьби на підвищеній опорі

3. Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури


1. Виконай: https://youtu.be/koel6awYpdM

2.  Ознайомся : Ходьба на підвищеній опорі https://youtu.be/_2BAd-goCMI

3. Познайомся з правилами гри „Найкраща пара“

Учнів ділять на пари, і за сигналом вони починають передавати м’яч протягом 20-30 с. перемагає пара, яка за визначений час виконала більше передач. Спосіб передачі визначають перед початком гри.

 

29.11

Завдання уроку:

1. Виконати комплекс  загалльнорозвивальних вправ 

Розучити комплекс врав для формування правильної постави

3.Сприяти вихованню морально - вольових якостей витримки. вмінню долати труднощі, дисціплінованості. відповідальності  під час рухливих ігор


1. Виконай ЗРВ:https://youtu.be/iVaMGTVWXDY

2.    Комплекс № 1 (біля вертикальної площини для формування правильної постави)

1.    В.п. –  стати біля стіни, притулитися до неї потилицею, спиною, лопатками, сідницями і п'ятками. Прийняти правильну поставу. Запам'ятати це положення і, не порушуючи його, зробити крок вперед, в сторону, а потім повернутися у вихідне положення. Зробити те саме, але з заплющеними очима.
  
Повторити кожну вправу 5– 6 разів.

2.    Те саме, але зробити 4– 8 кроків уперед.

3.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Присісти 5–6 разів, не перестаючи торкатися стіни потилицею. Те саме з закритими очима.

4.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Підняти руки вгору, в сторони, впе­ред, на пояс, за голову, не втрачаючи правильної пози і не відходячи від стіни.

5.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Повільно підняти праву ногу, зігнути в коліні, захопити гомілку руками і притиснути до тулуба. Те саме –  лівою ногою з закритими очима.  Повторити 6–8 разів.

6.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. Підняти вперед руки та зігнуту в коліні праву ногу, не відходячи від стіни. Те саме –  лівою ногою з закритими очи­ма.   Повторити 5– 6 разів.

7.     В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни, руки на поясі. Піднятися 10–12 разів на носки, не змінюючи постави.

8.    В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни. 1–3 –  розслабитися; 3–4 –  прийня­ти правильну поставу. Повторити 10–12 разів.

9.  В.п. –  прийняти правильну поставу біля стіни, руки на поясі, лікті притиснуті до стіни. Ліву ногу відвести максимально вліво, не відходячи від стіни, повернутися у вихідне положення. Те саме–  правою ногою.
  
Повторити 10–12 разів.

10.  В.п. –  прийняти правильну поставу. Підійти до стіни, намагаючися не змінювати пози. Перевірити, чи вдалося виконати завдання правильно.

3. Познайомся з правилами гри "„М’яч сусіду“

Гравці стають у коло на відстані одного кроку один від одного. За колом стоїть ведучий. Гравці передають м’яч то вліво, то вправо, але тільки сусідові, а ведучий намагається доторкнутися до м’яча. Той гравець, у якого він торкнеться м’яча, стає ведучим. М’яч не можна передавати через гравця - хто це зробив стає на місце ведучого.


25.11

Завдання уроку:

1. Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ з гімнастичною палицею

2.Вчити передачі та ловіння м’яча двома руками.

3.Виховувати інтерес до спорту, дисциплінованість, ініціативність, самостійність.


1. Виконай ЗРВ з гімнастичною палицею:https://youtu.be/Sjpiyslrrjs

2. Ознайомся: Передача м'яча двома руками від грудей:

16.11

Завдання уроку:

1. Розучити комплекс ЗРВ з скакалкою

2. Ознайомити учнів з технікою бугу з різних вихідних положень

3. Вчити  метанню малого м'яча


1. Виконай ЗРВ зі скакалкою: https://youtu.be/9VquklTTGfs

2.   Познайомся:   

А)«Біг з різних вихідних положень»:



Б)  МЕТАННЯ МАЛОГО М’ЯЧА

Легкоатлети метають різні снаряди: спис, диск, молот. Ознайомлення х цим видом легкоатлетичних вправ варто розпочинати з метання малого м’яча способом «із-за спини через плече».

Збільшити довжину польоту м’яча допомагає розбіг. Найважливішим елементом розбігу є перехресний крок.

Перехресний крок – передостанній крок розбігу. Він пов’язаний з відведенням м’яча назад, виконується правою (лівою) ногою і дозволяє прийняти звичне для спортсмена вихідне положення для метання – положення «натягнутого лука».

Під час перехресного кроку права (ліва) нога швидко виноситься вперед, носок розвертається назовні. Верхня частина тулуба повертається майже на 90 градусів праворуч (ліворуч). Тулуб нахиляється назад, таз при цьому майже не повертається. У результаті виходить своєрідне «скручування» тулуба того, хто метає. З останнього кроку, коли ліва (права) нога буде попереду, починається кидок.


Виконуй самостійно!

(метання)

Метання через високі перешкоди 8–10 разів.


Колові рухи руками у протилежні боки 6-8 разів.
Метання дрібних предметів у ціль із положення стоячи на колінах, сидячи 10-12 разів.

Викрути рук з гімнастичною палицею 8–10 разів.




15.11

Завдання уроку:

1.Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ

2.Повторити техніку виконання танцювальних кроків

3. Знайомити учнів з лазінням однойменним і різнойменним способом по гімнастичній стінці

   1. Виконай:https://youtu.be/Rs6iqNmj-PM

    2. Повтори танцювальні кроки:  https://youtu.be/Gz7L9x4P3x4

    3. Ознайомся:

      Лазіння однойменним і різнойменним способом по гімнастичній стінці

  1.   В.П. стоячи на рейці гімнастичної стінки, руки на рівні плечей – виконати однойменний рух правої (лівої) руки та правої (лівої) ноги. 
  2. В.п. стоячи на рейці гімнастичної стінки, руки на рівні плечей – виконати різнойменний рух правої (лівої) руки та лівої (правої) ноги
4. Ознайомся з грою "Злови м'яч"
 Усі гравці шикуються в коло. Усередині кола — ловець м'яча. Гравці перекидають м'яч один до одного, а  ловець намагається зловити або доторкнутись до м'яча.
 Новим ловцем стає той, від кого ловець зловив м'яч або доторкнувся до нього.
Варіанти гри:
а) у гру можна грати, передаючи однією рукою
б) передачу можна виконувати ногою.

28.10

Завдання уроку:

1.  Продовжити знайомити учнів з руханками

2. Повторити стройові вправи на місці

3. Познайомити з технікою виконання підтягування у висі лежачи

4. Сприяти розвитку гнучкості, спритності, сили та координації рухів під час виконнання фізичних вправ


1. Виконай руханку:https://youtu.be/FPoot5ib6yA

2.  Повторити стройові вправи:    https://youtu.be/tFEfRuHaeXY     (звернути увагу на команду "кругом")

3.Познайомся(підтягування у висі лежачи):    https://youtu.be/qoqI5FfvNhY

4. Познайомся з правилами гри "Зівака"

Учні стають у коло на відстані одного-двох кроків один від одного, перекидаючи м'яч по колу і називаючи ім'я того, хто повинен його ловити. Той учень, який не піймав м'яч. стає в центрі кола і виконує фізичну вправу (присідання, згинання і розгинання рук тощо). Вправи задають учні.

26.10

Завдання уроку :

1. ТМЗ . Бесіда "Спорт - запорука здоров'я"

2.Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ

3. Танцювальні кроки (приставний крок, крок убік, уперед, назад.галоп)

4. Положення тіла у просторі: упори

5. Розвивати гнучкість, спритність, дисциплінованість.


1. Спорт - запорука здоров'я

Чому ж спорт є таким важливим для нашого здоров’я?

Спорт зміцнює опорно-руховий апарат

Фізичні навантаження збільшують силові покази м’язів і мускулів, кістки стають більш стійкими до навантажень. Регулярні тренування сприяють збільшенню енергетичних речовин у складі м’язових тканин, покращують кисневе харчування м’язів, утворюються нові кровоносні капіляри. Заняття спортом перешкоджають розвитку захворювань пов’язаних з органами опорно-рухової системи.

Спорт покращує роботу серця і кровоносних судин

Систематичні заняття спортом роблять судин і серце більш витривалими. Це покращує кровообіг, що перешкоджає розвитку захворювань серцеву-судинної системи.

Поліпшуються робота органів дихання

При таких фізичних навантаженнях як біг, плавання, катання на велосипеді, кардіо-тренування поліпшується робота дихальної системи організму людини. Виконуючи фізичні вправи тканини нашого тіла потребують в більшій кількості кисню, що в свою чергу призводить до споживання більшої кількості повітря нашою дихальною системою.

2.. Виконай руханку"Киця - кицюня":https://youtu.be/zPMryG8fqNY3

3. Повтори танцювальні кроки:https://youtu.be/Gz7L9x4P3x4

4. Познайомся:





25.10

Завдання уроку :

1.Бесіда " Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури" (ТМЗ)

2.Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ з гімнастичною палицею 

3.  Розучити танцювальні кроки

4. Розучити гру "Заборонений рух"


1Теоретично методичні знання: https://youtu.be/SR_4QXKkJ3k

2. Виконай:https://youtu.be/92yf9hF6I8Y

3.Познайомся  та вивчи танцювальні кроки:https://youtu.be/Gz7L9x4P3x4

4. Познайомся з правилами гри "Заборонений рух"

Гравці стають у коло на відстані витягнутих у сторони рук. Учитель також стає з ними в коло і пропонує виконувати за ним усі рухи, за винятком «забороненого», який він сам установив. Наприклад, не можна виконувати рух «руки на поясі». Вчитель виконує різні рухи, а всі діти повторюють їх. Раптом він виконує «заборонений» рух. Хто з учасників- гравців помилиться, той робить крок вперед або штрафується. Гра триває.

 Вказівки до гри. Гравці повинні повторювати всі вправи, крім «заборо- неного» руху. Штраф може бути таким: пострибати на обох ногах як «зайчик»; відгадати загадку...


21.10

Завдання уроку:

1.Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ в русі

2. Ознайомити учнів з правилами виконання сідів та нахилів тулуба

3. Ознайомити з гімнастичними естафетами для закріплення швидкісно-силових здібностей

    1. Виконай ЗРВ в русі:https://youtu.be/ltEzzJzD154

    2. Вивчення і виконання сідів, нахилів тулуба:

   А)  В.п. —  Сід на гімнастичному маті, ноги разом, нахил тулуба вперед, тягнемося руками до стоп

           Б) В.п. — Сід на гімнастичному маті ,ноги в сторони, нахил тулуба вперед.

     В) В.п. — з положення сидячи ноги в сторони, виконуємо нахили тулуба до лівої та правої стопи.

       3. Ознайомся з гімнастичними естафетами для закріплення швидкісно-силових здібностей

    « Сороконіжки» В.п. сидячи, зігнувши ноги, подати тулуб уперед, тримаючись кистями рук плеч партнера 1 — всі учні швидко просовуються вперед до булав; 2 — виконавши поворот від булави, учні продовжують у швидкому темпі просуватися до лінії старту

    «Побудуй міст» (парами): 1 — перший учень біжить до гімнастичного мата, виконує міст з положення лежачи; 2 — другий учень виконує переповзання по-пластунськи між руками і ногами партнера; 3 — 4 — те ж саме, міняючись місцями; 5 — 6; 7 — 8 те ж саме в протилежний бік 

«Спритність ніг з допомоги килимка» Кожний учень ставить обидві ноги на ганчірку і енергійно, дрібними кроками просувається якомога швидше: 1 — вперед обличчям — вперед; 2 — спиною вперед — назад; 3 — передача естафети партнеру по команді

19.10

Завдання уроку :

1. Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ з скакалкою

2. Підготовчі, організуючі вправи: ходьба  та її різновиди

3. Ознайомити учнів з правилами гри "Кружилиха"


1. Виконай комплекс ЗРВ зі скакалкою:https://youtu.be/PLgw9m-1rEw

2. Виконай " Різновиди ходьби":https://youtu.be/epLKAqyegdY

3. Познайомся з правилами гри „Кружилиха“

Гра проводиться у вигляді зустрічної або лінійної естафети. По свистку перші учасники починають біг, обертаючи скакалку . Закінчивши дистанцію, гравець передає скакалку або обруч партнеру, що стоїть на старті, а сам стає в кінець колони.

Варіанти гри:

1) гравець пересувається, обертаючи скакалку  до стійки і назад, потім передає їх черговому учаснику;

2) те саме, але гравці пересуваються парами, обертаючи  спільно одну скакалку.

Правила:

-Пересуватися слід тільки обертаючи скакалку.

-Виграє команда, гравці якої швидше виконали завдання і зробили меншу кількість помилок.

-За кожну помилку додається 1 штрафна секунда.

-Коли проводиться зустрічна естафета, то гравець просувається назустріч партнеру трохи збоку, щоб уникнути зіткнення. 

18.10

Завдання уроку:

1. Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ з скакалкою

2. Розучити комплкс вправ для м'язів нижніх кінцівок та для збільшення рухливості кульшових суглобів. 

1. Виконай комплекс ЗРВ зі скакалкою:https://youtu.be/Q0m9_go2gpA

2. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: https://youtu.be/Fgot_9J_lrk 

3. Познайомся з правилами гри „Перміна місць“

Гравці стають у коло і розраховуються по порядку номерів. Ведучий стоїть у центрі і голосно називає два які-небудь номери. Гравці під викликаними номерами повинні негайно помінятися місцями, а ведучий намагається випередити одного з них, зайнявши його місце. Гравець, що залишився без місця, стає ведучим.

14.10

Завдання уроку:

1. Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ

2. Ознайомитиз вправами для формування правильної постави

3. Ознайомити учнів з технікою стрибків у довжину з розбігу


1. Виконай руханку:https://youtu.be/jPDk-rtII60

2. Ознайомся та виконай вправи:https://youtu.be/Um9_iTbhGaU

3. Ознайомся: 

Стрибок в довжину з розбігу складається з чотирьох фаз:

  1. Розбігу.
  2. Відштовхування.
  3. Польоту.
  4. Приземлення.

Розбіг

У хлопців довжина розбігу складає до 45м. (20-24) бігові кроки, у дівчат до 30-35 м. (18-22) кроки. Швидкість під час розбігу набирають поступово від початку до кінця розбігу. Початок розбігу характеризується великим нахилом тулубу, збільшенням довжини й частоти кроків, із наближенням до бруска нахил тулуба зменшується, темп кроків стабілізується, приріст швидкості зростає за рахунок довжини кроків. Останній крок розбігу найчастіше коротший за передостанній на 25-45 см.

Відштовхування

На брусок для відштовхування нога ставиться майже випрямленою активним рухом. На місце відштовхування нога ставиться з п'ятки, кут між нею і доріжкою 65-75 градусів, нога трохи згинається в коліні і випрямляється в гомілко-ступному суглобі. Під час  підготовки поштовхової ноги для відштовхування, махова нога відведена назад. Стрибун  робить енергійний рух маховою ногою вперед угору. У кінці відштовхування стегно махової ноги займає горизонтальне положення, а гомілка рухається вперед, що сприяє збереженню рівноваги. Правильне відштовхування характеризується активною постановкою поштовхової ноги, виведення таза вперед,різнойменна маховій нозі рука рухається убік і трохи назад, а інша вперед-угору, кут відштовхування складає 79-80 градусів.

Політ

Спосіб «зігнувши ноги» найпростіший. Після відштовхування третину довжини стрибка стрибун перебуває в положенні «у кроці», потім піднімає  поштовхові ногу до рівня махової і піднімає коліна зігнутих ніг до грудей, рухаючи руками уперед - вгору.

Приземлення

При приземленні стрибун  випрямляє ноги  якомога далі виносячи ступні. Результат стрибка визначається від лінії відштовхування до найближчої точки приземлення. Після приземлення стрибун  повинен вийти зі стрибкової  ями вперед, або вперед - в сторону. Результат стрибка визначається від лінії відштовхування до найближчої точки приземлення.

приземлення

12.10

Завдання уроку :

1. Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ

2.Повторити  послідовність виконання групування

3. Ознайомити з правилами гри "Передав - сідай"

4.    Підвищувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.


1. Виконай комплекс ЗРВ:https://youtu.be/potSm2jIR3M

2.Ознайомся з правилами гри  „Передав – сідай“

Учасників об’єднують у кілька команд, обирають капітанів. Команди шикуються біля лінії в колону по одному. Попереду кожної колони, обличчям до неї, на відстані 5-6 кроків стає капітан, який тримає м’яч. За сигналом кожний капітан кидає м’яч першому гравцеві у своїй колоні. Піймавши м’яч, гравець повертає його капітанові й сідає на підлогу. Отримавши м’яч від останнього гравця своєї колони, капітан піднімає його вгору, а гравці його команди підводяться. Виграє та команда, яка швидше закінчила гру, при цьому найбільше  зловивши м'яч.

3. Подивись мультфільм:https://youtu.be/Pb4AIYhE-p8

11.10

Завдання уроку:

1. Закріпити навички виконання комплексу вправ для формування правильної постави

2. Знайомити учнів  з елементами акробатики: послідовність виконання групування

3. Повторити техніку виконання стрибків у довжину та техніку бігу з низького старту


1. Виконай комплекс вправ для формування правильної постави: https://youtu.be/nSvOrVWSb-Y

2. Ознайомся:                               Групування

Групування — підготовча вправа для вивчення перекатів, перекидів, сальто. Його виконують з різних вихідних положень: основної стойки, упору присівши, сидячи, лежачи на спиніІз зазначених положень зігнути ноги в колінах, узятися руками за гомілки, притиснути коліна до грудей і трохи розвести їх нарізно, щоб запобігти травмі.

Послідовність виконання:

1.    Із стойки руки вгору швидко присісти, згрупуватися.

2.    З положення сидячи швидко зігнути ноги і згрупуватися.

3.    Лежачи на спині, швидко зігнути ноги і згрупуватися, продовжуючи лежати на спині.

4.    Лежачи на спині, швидко згрупуватися вперед.

5.    Лежачи на спині, швидко зігнути ноги і притиснути до грудей, одночасно перекатом назад зробити групування на лопатках.

3. Повтори техніку стрибків у довжину:https://youtu.be/RKUONKhOtwI
4.Повторити техніку низького старту:https://youtu.be/hYqdSbIlwkQ

30.09

 Завдання уроку:

1.Бесіда " Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури" (ТМЗ)

2. Розучити комплекс ранкової гімнастики

3. Познайомся з правилами гри „Бездомний заєць"


1. Теоретично методичні знання: https://youtu.be/SR_4QXKkJ3k

2.Виконай вправи з відео:https://youtu.be/203qt361QDo

3. Познайомся з правилами гри „Бездомний заєць“

Гравці, крім двох, стають парами по колу (обличчям один до одного), взявшись за руки. Один з гравців — „заєць“, другий — „вовк“.

„Заєць“, який тікає від „вовка“, ховається в середину пари. Той, до кого „заяєць“ став спиною, стає „бездомним зайцем“.

Якщо „вовк“ догнав „зайця“, тоді вони міняються ролями.  

28.09

Завдання уроку:

1.Закріпити навички виконання ЗРВ з м'ячем

2.Закріпити навички виконання комплексу вправ фізкультурної паузи

3. Ознайомити учнів з положенням тіла у просторі


1. Виконай ЗРВ з м'ячем:https://youtu.be/aMSKOn-Iqq

2. Ознайомся з комплексом вправ фізкультурної  пауз

Ходьба на місці 20 - 30 с. Темп середній.

  • 1.. Руки за голову. 1 - 2 - встати на шкарпетки, прогнутися, відвести лікті назад. 3 - 4 - опуститися на ступні, злегка нахилитися вперед, лікті вперед. Повторити 6 - 8 разів. Темп повільний.
  • 2. 1 - крок вправо, руки в сторони. 2 - повернути кисті долонями вгору. 3 - приставити ліву ногу, руки вгору. 4 руки дугами в сторони і вниз, вільним махом схрестити перед грудьми. 5 - 8 - те ж вліво. Повторити 6 - 8 разів. Темп середній.
  • 3. Стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 - нахил вперед до правої ноги, бавовна в долоні. 2 - і.п. 3 - 4 то ж в інший бік. Повторити 6 - 8 разів. Темп середній.
  • 4. Стійка ноги нарізно, ліва попереду, руки в сторони або на поясі. 1 - 3 - три пружинистих полупріседа на лівій нозі. 4 - змінити положення ніг. 5 - 7 - те саме, але права нога попереду лівої. Повторити 4 - 6 разів. Перейти на ходьбу 20 - 25 с. Темп середній.
  • 5. Стійка ноги нарізно ширше. 1 - з поворотом тулуба вліво, нахил назад, руки назад. 2 - 3 - зберігаючи положення тулуба в повороті, пружинистий нахил вперед, руки вперед. 4 - і.п. 5 - 8 - те ж, але поворот тулуба вправо. Повторити по 4 - 6 разів в кожну сторону. Темп повільний.
  • 6. Дотримуючись за опору, зігнути праву ногу, захопивши рукою за гомілку. 1 - встаючи на лівий носок, мах правою ногою назад, праву руку в сторону - назад. 2 - і.п. 3 - 4 - те ж, але зігнути ліву ногу. Повторити 6 - 8 разів. Темп середній.
  • 7. 1 - руки назад в сторони, долоні назовні, голову нахилити назад. 2 - руки вниз, голову нахилити вперед. Повторити 6 - 8 разів. Темп повільний.
  • 3. Положення тіла в просторі. Пози : https://youtu.be/FMM1spB_0Bg

27.09

Завдання уроку:

1. Підготовчі, організуючі вправи: біг та його різновиди;

2.Закріпити навички виконання ЗРВ з м'ячем.

3. Повторити правила гри "Стрибки по купинах"


1. Виконай бігові вправи: https://youtu.be/quNOdv09vCI

2. Виконай загально-розвивальні вправи з м'ячем : https://youtu.be/az6s45DmDjI

3. Згадай рухливу гру "Стрибки по купинах": https://youtu.be/IU5NZG973xo



16.09

Завдання уроку:

1. Стройові вправи: перешикування з однієї колони  в колону по чотири

2.Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загально розвивальних вправ

3. Розучити комплекс вправ для формуваня правильної постави

4. Ознайомити з правилами гри "Горобці і ворони"

5. Сприяти формуванню самостійно виконувати вправи


1. Перешикування:https://youtu.be/EYoXgMEw-9g

2. Виконай:

Загальнорозвивальні вправи без  предметів:     https://drive.google.com/file/d/1tlo8kAMn-nR_TRCpPlc2GMUEVnocELw9/view?usp=sharing

Комплекс вправ для формування правильної постави: https://youtu.be/-KGiS5KCfwI 

2. Ознайомся з грою Горобці й ворони“

У грі може брати участь необмежена кількість учасників. Усі вони об’єднуються у дві команди і шикуються у шеренги спинами одне до одного. Одна команда — „горобці“, друга — „ворони“. Коли вчитель промовляє: „ГОР-обці!“ — „ворони“ повинні швидко тікати до певного місця, яке заздалегідь відведене, а „горобці“ намагаються миттєво розвернутися й упіймати їх. Якщо учитель викликає: „ВОР-они“, „горобці“ тікають, а „ворони“ їх ловлять.

14.09

Завдання уроку:

1. Ознайомиити учнів з основними правилами загартування

2. Виконати комплекс ЗРВ

3. Загально -фізична підготовка : вправи для м'язів тулуба з вихідного положення лежачи

4. Ознайомти учнів з грою "По гриби"

1.ТМЗ. Бесіда «Основні правила загартування» https://youtu.be/9UqtJBzGbjc 

2. Виконай вправи з відео: https://youtu.be/2UBNh0jpBj8   

3прави для м’язів тулуба з вихідного положення лежачи.

Вправа 1.  Піднімання тулуба з положення лежачи на спині у слід руки за голову, ноги зігнуті в колінах.

Вправа 2. Лежачи на животі, руки за голову, піднімання тулуба вверх.    https://youtu.be/UNhIQGD0Nu8

4. Ознайомся з правилами гри „По гриби“

Дві команди шикуються одна навпроти одної. На відстані 9—10 м навпроти від командо по центру розкласти 16 грибів.  (виготовлені з дерева або намальовані на картоні). За сигналом діти повинні переносити „гриби“ по одному до своєї лінії.


13.09

Завдання уроку: 

1.Ознайомити учнів з впливом фізичних навантажень на серцеві скорочення

2. Підготовчі вправи:розмикання приставними кроками в колоні

3. Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загальнорозвивальних вправ

4. Повторити техніку високого старту

5. Ознайомити з грою "Слухай сигнал"

1. Ознайомся:

Теоретично – методичні знання (ТМЗ). Бесіда «Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень»

Під час фізичного навантаження частота пульсу підвищується – це реакція організму на потреби органів збільшити рівень кисню в крові. Контролюючи частоту пульсу, можна зрозуміти, коли навантаження недостатнє, а коли навпаки варто знизити інтенсивність тренувань, щоб відновити серцевий ритм.

2. Розмикання приставними кроками    https://docs.google.com/presentation/d/1qq_lFn9C2UW6Vvf2y1j2ZQX21Z0xxnqX/edit?usp=sharing&ouid=110592045612962968702&rtpof=true&sd=true

3. Комплекс загально розвивальних вправ   https://youtu.be/ENbkigHpE4U

4.Повторити техніку високого старту https://youtu.be/D7ZoMq9m-94

5. Вправи для м’язів тулуба з вихідного положення сидячи.

1.Вихідне положення: сидячи на підлозі. ноги разом. - ноги разом, повільно, якомога нижче опускати тулуб і тягнутися долонями до стоп, не згинаючи колін. Затриматись на декілька секунд. - ноги максимально широко, не згинаючи колін, нахилятися вперед з опущеною головою. В точці максимального напруження затримайтесь на декілька секунд.

2. Вихідне положення: сидячи на підлозі, спина пряма.  - ноги скласти «метеликом»: зігнути їх у колінах і розвести у боки, стопи прикласти одна до одної, обхопивши долонями. Опускати тулуб якомога нижче, натискаючи ліктями на коліна.  

6. Ознайомтеся з грою : „Слухай сигнал“

Учні йдуть по колу або пересуваються майданчиком у вільному напрямку. Коли вчитель подасть сигнал в один раз, учні повинні набути пози «лелеки» (стояти на одній нозі, руки в сторони). Якщо вчитель подасть сигнал двічі, учні повинні набути пози «жабки» (присісти, п’яти разом, носки й коліна в сторони, руки між ступнями ніг на підлозі). На третій сигнал учні відновлюють ходьбу.

Немає коментарів:

Дописати коментар